Overige Menevenementen

De Fok- en Menvereniging Schouwen-Duiveland is natuurlijk niet de enige die zich bezig houdt met het organiseren van activiteiten rondom de Mensport. Op deze pagina geven wij u een overzicht daarvan.

Zeeuwse Menvereniging

Outdoor 2016

zaterdag 16 april dressuur & vaardigheid

zaterdag 7 mei mini marathon Vrouwenpolder

zondag 29 mei dressuur & vaardigheid

zaterdag 11 juni dressuur & vaardigheid

zaterdag & zondag 16 + 17 juli SGWM Vrouwenpolder

zaterdag 10 september dressuur & vaardigheid

Zeeuwse Menvereniging

Dressuur & Vaardigheid wedstrijden www.zeeuwschemenvereniging.nl

Power Horse Competion

Programma outdoor wedstrijden 2016

Outdoor wedstrijden

Instroomdag 30 ap;ril Etten Leur. Een dag voor beginners en ervaren menners Waar nieuwe proeven worden uitgeprobeerd Waar U de laatste info krijgt voor het nieuwe seizoen

21+ 22  mei, Duiven (Nederland) Voor de 15e keer in het recreatiegebied Horsterpark.Tevens braderie en kermis. Een gratis feestdag voor het gehele gezin. adres: Horsterparklaan 4 , 6922 NR Duiven. Evenementen coördinatoren Gert Jan & Ellen Kooistra  info@powerhorseduiven.nl

11 + 12 juni , Haps
De Power Horse Competitie komt na het succes van vorig jaar voor de zesde keer naar Haps, bij  Stichting Land van Cuijkse Paardendagen  de op evenemententerrein Cuykseweg 19, 5443 PA Haps, bij de molen.

2 + 3  juli  Alden Biesen (België) ”
De gezelligste daguitstap van heel de zomer ! ” Alles voor Landbouw – Tuinbouw – Bosbouw op meer dan 30 hectaren rond het grootste kasteeldomein van, de Lage Landen. 3500 Elitedieren zoals: diverse paardenrassen, rundvee, schapen, geiten, sier- en watervogels, kleinvee, alpaca’s, honden, roofvogels, actie en spektakel alom. Deze zomerzondag in de sfeer van een echte Britse Country Fair. Info. +32 (0) 89 519 858 / +32 (0) 89 519 859  of www.land-en-tuinbouwdagen.be

30 + 31 juli  Noordwelle

13 + 14 auguastus Rockanje