Onze vereniging

De Fok- en Menvereniging Schouwen-Duiveland stelt zich tot doel in de gemeente Schouwen-Duiveland het aangespannen rijden te bevorderen en daarbij het welzijn en de gezondheid van de daarbij gebruikte pony´s en paarden in ruime mate in acht te nemen. Daarnaast speelt de gezelligheid en saamhorigheid een belangrijke rol.

Lessen
Gedurende de wintermaanden word een tweetal themalessen gegeven, dressuur/vaardigheid/marathon

De vereniging leidt niet op voor het Koetsiersbewijs. Daarover verwijzen wij u naar instructeur Leo Paauwe, telefonisch 0653549978 of per email info@stepaa

Oefenwedstrijden
Op de onderlinge outdoor oefenwedstrijden voor dressuur en vaardigheid kunnen combinaties ervaring opdoen en zich voorbereiden op de officiële wedstrijden. En dat geldt natuurlijk ook voor de jaarlijkse indoor oefen-minimarathon.

Contributie en lesgeld
De contributie bedraagt slechts EURO 20.00 per jaar. Voor sommige activiteiten kan een geringe eigen bijdrage worden gevraagd. Het lesgeld is afhankelijk van het aantal deelnemers en wordt per cursusblok vastgesteld.

De contributie is voor 2016 vastgesteld op € 20.00 per persoon.