Commissieleden

Het verenigingsbestuur kan niet alles alleen: de vereniging is in de eerste plaats voor en door leden. Actieve leden zijn daarvoor onmisbaar. Gelukkig hebben we die in de vorm van onze commissies. We stellen de leden graag aan u voor:

ACTIVITEITENCOMMISSIE

Jan Leen Boot

Swen Thijssen

Henk van de Berg

Als je bij Henk van den Berg thuis komt zie je overal paard.

Foto's aan de muur, paardentijdschriften, boeken enz.

Henk zelf is een volboed trekpaardenman, echtgenote Babs is groom in

hart en nieren

.                                                     Dochter Leanne rijdt zeer succesvol bij de PHC

Alleen zoon Bas is niet zo in de paarden, hij voetbalt liever.

ANITA TIMMERMAN is net als haar medebestuursleden al in haar jeud met paarden in aanraking gekomen. Ze reed zowel onder het zadel als aangespannen. Reed, want de dagen van aktieve sportbeoefening zijn voorbij. Daarvoor in de plaats zijn gekomen het jureren en het geven van instructie. Ook is ze is FPG gediplomeerd instructeur (Federatie Paardrijden Gehandicapten)  Dat laatste sluit nauw aan bij haar dagelijkse werkzaamheden in de gehandicaptenzorg.

Anita beleeft veel genoegen aan haar inspanningen voor de Fok- en Menvereniging, als secretarislid van de aktiviteitencommissie.

ONDERHOUD