Commissieleden

Het verenigingsbestuur kan niet alles alleen: de vereniging is in de eerste plaats voor en door leden. Actieve leden zijn daarvoor onmisbaar. Gelukkig hebben we die in de vorm van onze commissies. We stellen de leden graag aan u voor:

ACTIVITEITENCOMMISSIE

Jan Leen Boot

Hugo Bos

Henk van de Berg

Als je bij Henk van den Berg thuis komt zie je overal paard. Foto's aan de muur, paardentijdschriften, boeken, zelfs bij de was liggen de paardendekjes. Niet zo vreemd eigenlijk. Henk zelf is een volboed trekpaardenman, echtgenote Babs ment met haar tweespan shetlanders en dochter Leanne rijdt onder het zadel. Alleen zoon Bas is niet zo in de paarden, hij voetbalt liever. De Van den Bergjes wonen sinds 1998 in Renesse.

ANITA TIMMERMAN is net als haar medebestuursleden al in haar jeud met paarden in aanraking gekomen. Ze reed zowel onder het zadel als aangespannen. Reed, want de dagen van aktieve sportbeoefening zijn voorbij. Daarvoor in de plaats zijn gekomen het jureren en het geven van instructie. Ook is ze is FPG gediplomeerd instructeur (Federatie Paardrijden Gehandicapten)  Dat laatste sluit nauw aan bij haar dagelijkse werkzaamheden in de gehandicaptenzorg.

Anita beleeft veel genoegen aan haar inspanningen voor de Fok- en Menvereniging, als secretarislid van de aktiviteitencommissie.

ONDERHOUD

Henk Bakker